İşletme Anlayışımız
Tüm müşteriler almış olduğu hizmetle ilgili şikayet etme hakkına sahiptir.
Madde 1: Müşteri, varlık olma nedenimizdir.
Madde 2: Müşteri, yeni Müşteri kazandırma ya da kaybettirme ihtimali olan kişidir.
Madde 3: Müşteri, ihtiyaçları tespit edilerek kendisine özen gösterilmesi gereken kişidir.
Madde 4: Müşteri, satmış olduğumuz hizmet sonrası memnun edilmesi gereken kişidir.
Madde 5: Müşteri memnuniyeti, fark yaratmak, tanınabilmek ve kar etmek için şarttır.
Madde 6: Tüm Müşteriler kaliteli hizmet alma hakkına sahiptir.
Madde 7: Tüm Temizlik Sağlıkçıları Müşteri Memnuniyetini oluşturmak ve Müşterilerin ‘’Sağlık Temizlikçileri benim için düşünür, yaratır ve yapar. Kendimi güvende hissederim’’ demesini sağlamakla yükümlüdür.
Madde 8: Tüm Müşteriler, ‘’Sağlık Temizlikçilerinin Müşterisidir’’. Başka kurum ya da şirketlerin Müşterisi olduğu gerekçesiyle Müşterilere sunulacak hizmet kalitesinden taviz verilemez.
Madde 9: Müşteriyi zamanında bilgilendirmek, sürprizlerle karşılaştırmamak, ve doğru kişiyle hizmet vermek Müşteri Memnuniyetinin birinci koşuludur.
Madde 10: Tüm müşteriler almış olduğu hizmetle ilgili şikayet etme hakkına sahiptir.
Soru ve Talimatlarınız için 0216 415 19 66 Şikayetleriniz için 0541 842 84 77 hattını arayabilirsiniz.