TALEBİNİZ SADECE 3 ADIMDA HAYALDEN GERÇEĞE DÖNÜŞSÜN!

1 RESMİNİ ÇEK!
2 WHATSAPP'DAN
0541 842 84 77 'E GÖNDER
3 Sizi Ziyarete Gelelim!

Görüş ve önerileriniz için lütfen adnanozsimsek@sgztemizlik.com.tr mail adresine talebinizi iletin. Teşekkür ederiz!

İşletme Anlayışımız

İşletme Anlayışımız

Tüm müşteriler almış olduğu hizmetle ilgili şikayet etme hakkına sahiptir.

Madde 1: Müşteri, varlık olma nedenimizdir.

Madde 2: Müşteri, yeni Müşteri kazandırma ya da kaybettirme ihtimali olan kişidir.

Madde 3: Müşteri, ihtiyaçları tespit edilerek kendisine özen gösterilmesi gereken kişidir.

Madde 4: Müşteri, satmış olduğumuz hizmet sonrası memnun edilmesi gereken kişidir.

Madde 5: Müşteri memnuniyeti, fark yaratmak, tanınabilmek ve kar etmek için şarttır.

Madde 6: Tüm Müşteriler kaliteli hizmet alma hakkına sahiptir.

Madde 7: Tüm Temizlik Sağlıkçıları Müşteri Memnuniyetini oluşturmak ve Müşterilerin ‘’Sağlık Temizlikçileri benim için düşünür, yaratır ve yapar. Kendimi güvende hissederim’’ demesini sağlamakla yükümlüdür.

Madde 8: Tüm Müşteriler, ‘’Sağlık Temizlikçilerinin Müşterisidir’’. Başka kurum ya da şirketlerin Müşterisi olduğu gerekçesiyle Müşterilere sunulacak hizmet kalitesinden taviz verilemez.

Madde 9: Müşteriyi zamanında bilgilendirmek, sürprizlerle karşılaştırmamak, ve doğru kişiyle hizmet vermek Müşteri Memnuniyetinin birinci koşuludur.

Madde 10: Tüm müşteriler almış olduğu hizmetle ilgili şikayet etme hakkına sahiptir.

Soru ve Talimatlarınız için 0216 415 19 66 Şikayetleriniz için 0541 842 84 77 hattını arayabilirsiniz.

TOP